9 martie 2010

La Multi Ani de Ziua Barbatului-9 Martie

Azi este randul barbatilor ce ne sunt alaturi sa primeasca urari de La Multi Ani. Eu ma bucur tare mult pentru aceasta zi pentru ca simt in sfarsit ca echilibru se instaleaza in vietile noastre.
http://news.softpedia.com/images/news2/Barbatii-si-femeile-chiar-gandesc-in-mod-diferit-2.jpgMai jos gasiti pentru femei si barbati o prezentare si o poezie minunata. Bucurati-va si de aceasta zi si de celelalte ce urmeaza dar tinei minte invatatura din cele de mai jos:


Scrisoare către părinţi – de Romulus Chelbegean

Dacă ar avea părinţii ochi să vadă
Şi sufletul le-ar fi mereu atent,
În ochii pruncilor cu viaţa fadă
Ar descifra mesajul cel urgent :
„Vă rog iubiţi-mă inteligent !”
Nu glume, nici minciuni – bomboane-amare;
Nu vreau bunici şi nici televizor,
Nu-mi trebuie nici lux, nici îmbuibare…
Puţin îmi pasă de trăiesc sau mor
Dar vreau să fiu al vostru, nu al lor !
Eu ştiu c-aveţi profesii elevate
Că sunteţi la curent cu date noi,
C-aveţi servici ca eu să am de toate,
Dar fiindcă vă iubesc pe amândoi
Vă spun : „Eu am nevoie doar de voi !”
Aş vrea ca jucărie ochii mamei,
Nu ochii-ndepărtaţi ai vreunui unchi.
Când ne-ntâlnim atraşi de glasul foamei
Şi nu pot sta la tata pe genunchi
Mă simt ca o mlădiţă fără trunchi.
Nu vreau să fiu un deget ce acuză,
Găsind olarul singur vinovat.
Am gând curat, şi inima refuză
O bombă cu efect întârziat:
Vreau să devin un om adevărat !
De-aceea vreau părinţii mei să vadă,
Să aibă sufletul mereu atent,
Ca-n ochii mei umbriţi de viaţa fadă
Să descifreze strigătul urgent :
„Vă rog iubiţi-mă inteligent !”

Lumina si Iubire !
Si La Multi Ani tuturor barbatilor!

Niciun comentariu: