12 decembrie 2009

Privind in oglinda..




Revin cu ceva ce este bine sa analizam in fiecare zi, pentru a ne face viata luminoasa si sa traiam in armonie cu noi insine, dar si cu ceilalalti. Mi-a ramas in minte cateva cuvinte ce mi-au luminat adolescenta si mai apoi au fost startul, in viata ce o duc in acest moment. Ele spun asa: "Frumusetea se oglindeste in ochii celor ce o privesc" As fi vrut sa scriu si cine le-a spus, dar nu mai tin minte. Invatatura in schimb a ramas. Multe din articolele ce te trimit spre curatenie interioara, te invata sa privesti lumea inconjuratoare ca pe tine insuti. Sunt multi care isi asuma raspunderea de a face fata acestei provocari, dar si foarte multi, care din motive doar de ei stiute inca nu au curajul sau intelepciunea de a trece la fapte. Care sunt motivele ?Sa ii lasam pe ei sa le descopere si sa ii iubim asa cum sunt, fara sa ne grabim sa ii judecam sau sa ii supunem la niste transformari, doar pentru ca noi vedem altfel situatia decat ei. Viata este ca o oglinda in care noi ne privim clipa de clipa. Doar in momentul in care vom intelege acest lucru vom putea sa fim in armonie cu tot ce ne inconjoara si bineinteles cu noi insine. Este cumva un vis imposibil? Cu siguranta nu! Atatea persoane care au ajuns la acest nivel ne stau ca exemplu de urmat. Trebuie doar sa ne dorim sa ne descoperim calea potrivita pentru noi. Cele scrise mai jos mi-au adus aminte de toate aceste reguli, demne de urmat. Sunt primite prin email si din pacate sursa a ramas necunoscuta, dar invataturile merita sa fie asimilate in vederea folosirii.

"LEGILE OGLINZII

  • Tot ceea ce mă deranjează la altul, nu-mi place, cred că eu aş face mai bine, l-aş schimba, etc.-TOTUL ESTE IN MINE, deci tot ceea ce eu critic în celălalt, luptând împotriva lui-TOTUL ESTE IN MINE.

  • Tot ceea ce alţii critică în mine, luptă să mă schimbe, iar acest lucru mă enervează, mă deranjează, mă irită, etc – înseamnă că NU E REZOLVAT IN MINE. Egoul este cel jignit, deoarece am un ego foarte puternic.


  • Tot ceea ce alţii critică în mine încercând să mă schimbe, dar dacă pe mine nu mă deranjează, atunci ESTE PROBLEMA LOR, neputinţa lor pe care o reflectă asupra mea, pentru că ei nu pot, nu au curajul să se recunoască în ei înşişi. Nu le convine, le e frică.

  • Tot ceea ce iubesc în celălalt, IUBESC IN MINE, există în mine, pentru că mă recunosc în persoana celuilalt, pentru că ştiu că toţi suntem unul.

LUMEA CARE MA INCONJOARA E O OGLINDA.
Dacă mă uit în ea, mă văd pe mine.
Dacă zâmbesc şi lumea îmi zîmbeşte.
Dacă mă uit urât şi ea mă priveşte urât.
Permanent lumea mă oglindeşte."

Va doresc evolutie usoara!
Lumina si Iubire!

Niciun comentariu: